ponedjeljak, 15. prosinca 2014.

Budući posao


Kad odrastem želim biti fizičarka kao Sheldon Cooper. U matematici sam bila na natjecanjima i sada se nadam da ću biti isto uspješna i u fizici. Ako mi fizika neće sjest, ciljam na programerku ili matematičarku. Obožavam kada mi tata pokazuje neke pokuse iz fizike ili mi objašnjava teoriju. Ja mu pomažem u svemu. Tako stičem znanje u svijetu fizike i matematike. Navečer sjednem u udobni kauč i gledam Teoriju Velikog Praska. Humoristična serija u kojoj glumi Jim Parsons kao fizičar Sheldon Cooper. On je fizičar, fotografskog pamćenja, ali ujedno i moj idol, koji sa svojim znanjem pokušava napraviti izum koji će mu donijeti Nobelovu nagradu. Obožavam gledati ga kako piše po ploči formule i pokušava drugima objasniti teoriju ili njegov zaključak. Njegova poznata riječ je BAZINGA koju je smislio tokom snimanja i znači kao nešto JESAM TE. Ali veliki uzor mi je Albert Einstein.

2 komentara: